17 Februari 2009

first post

terima kasih kepada kawan2 ku dari kelab prosboc... aku akan cuba meng'update' ape yg terbaru ttg aku & faktor sekeliling ku... huhuhu...

terima kasih tidak terhingga kepada En. Nazri(Hero Remaja tunjuk peace) kerana banyak menolong dlam menyediakan blog......

kenapa blog ini dicipta? erm... kerana atas permintaan ramai dan keran cuba menjadikan diriku berjinak2 dlam kemahiran berkomputer.....

"buah cempedak diluar pagar, amek galah tolong jolokkan,
saya budak baru belajar, kalau salah tolong ajarkan"


tapi bukan kurang ajar....

4 ulasan:

  1. tahniah.. cepat2 ubah baju nie..nanti teman linkkan pada blog teman...

    http://9w2sgn.blogspot.com

    BalasPadam
  2. hoho bgs2... maju prosboc maju.. maju arepeace maju xP~ haha.. we kasi list harga skirt, bukan skirt suar pompuan ok.. huhu xP~

    BalasPadam
  3. wachaa!!! hap! hiap!! haik!! wacha!!

    aku xtaw nk cakap hape...so aku karate blog ko sikit

    BalasPadam